Üzlethelyiség pályázat a Csarnok negyedben

Egy város nemcsak utcákból és terekből épül fel, az még fontosabb, hogy milyen a hangulata. Szerintünk egy utcához szorosan hozzá tartozik, hogy milyen boltok vannak ott, találkozunk-e ismerősökkel az utcán, vagy hogy egyáltalán szívesen járunk-e arra. Sokszor az is előfordul, hogy egy-egy üzlet miatt teszünk kitérőt, vagy pont egy kávézó vagy bolt miatt járunk egy adott utcában. A Csarnok negyedben sok-sok olyan üzlethelyiség van, ami gazdát keres. A pályázat keretében most 14 önkormányzati üzlethelyiséget hirdetünk meg a megújuló Déri Miksa utca környékén. Nem árulunk zsákbamacskát: az üzletek felújítást és sok törődést igényelnek. Igyekeztünk azt is leírni, melyik helyiségben mire érdemes figyelni a felújításánál. Sőt egy pályázati kisokossal is készültünk az oldalon, hogy ezzel is megkönnyítsük a folyamatot. A helyiségeket pedig a lenti gombra kattintva lehet megnézni.
Szempontok
A pályázatok elbírálása során több szempontot is figyelembe veszünk. A havi bérleti díjra ajánlott összegen felül arra is kíváncsiak vagyunk, hogy mi a pályázó terve az üzlethelyiséggel, hogyan képzeli el a jövőbeni kialakítását. A pályázatban szereplő üzleteket a bérlőnek kell felújítani, ami sok munkával jár, de így a saját elképzelés szerint újíthatja fel őket. A pályázatokat a Józsefvárosi Önkormányzat Tulajdonosi, Vagyongazdálkodási és Közterület-hasznosítási Bizottsága fogja elbírálni, és a legnagyobb pontszámot elérő pályázat lesz a nyertes.

Nettó havi bérleti díj

Terv az üzlet hasznosítására

Felújítás
Hogyan tudok pályázni?

A kiadó üzlethelyiségekkel az Üzletek fülön lehet megismerkedni. A kiszemelt üzletekkel kapcsolatban keressen minket az uzletek@rev8.hu email címen és a +36 20 771 7382 telefonszámon, hogy időpontot egyeztessünk a megtekintésre.
A pályázat leadásának feltétele, hogy a pályázó befizesse az ajánlati biztosíték összegét és beadja pályázatát a megadott határidőn belül. Az ajánlati biztosíték összege szerepel az egyes üzlethelyiségek adatlapján.
A pályázatot papír alapon kell benyújtani, ehhez minden szükséges anyag elérhető ezen az oldalon. A papíron kitöltött pályázatokat a Rév8 irodájába várjuk (1082 Budapest, Baross utca 63-67. 303. szoba), 2022. november 30. 14 óráig.
Pályázat benyújtása papíron
Nyilatkozatok beszerzése a pályázati anyaghoz
Ajánlati biztosíték összegének átutalása
Üzletek megtekintése személyesen
Kapcsolatfelvétel az uzletek@rev8.hu és a +36 20 771 7382 telefonszámon
Üzlethelyiségek megtekintése az Üzletek fülre kattintva

Ezekre a dátumokra kell figyelni
2022. október 3.
Pályázási időszak
kezdete
2022. november 30.
Ajánlati biztosíték befizetésének határideje
2023. január 31.
Eredményhirdetés
2022. október 3. - november 28.
Üzletek megtekintése
2022. november 30.
Pályázatok beküldésének határideje, pályázatok bontása
2023. február
Szerződéskötés
Mit kell leadni a pályázathoz?
A pályázat leadásának megvannak a maga szabályai, amik megismerésében és a pályázat összeállításában is segítünk. A pályázat leadásához szükséges dokumentációt a lenti gombra kattintva lehet letölteni. Készítettünk egy összefoglalót arról, hogy a pályázat beadásához mit kell kitölteni, és a szükséges csatolmányokat honnan lehet beszerezni.
A pályázat beadása
A pályázati dokumentációt kinyomtatva, aláírva kell leadni. A dokumentumokat a megadott sorrendben kell lefűzni. A kész pályázati anyagot egy lezárt borítékban várjuk, amire csak az üzlethelyiség címe és helyrajzi száma van ráírva. A leadás helye a Rév8 irodája: 1082 Budapest, Baross utca 63-67. 303. szoba.
A pályázat leadási határideje: 2022. november 30. 14 óra.

Pályázati dokumentáció letöltése

Dokumentumok kitöltése

Nyomtatás, aláírás

Leadás személyesen a Rév8 irodájában

Kérdése van?
A pályázattal kapcsolatban keressen minket az uzletek@rev8.hu email címen, vagy a +36 20 771 7382 telefonszámon!
Gyakori kérdések és válaszok
-
Mire lehet pályázni?Összesen 14 üzlethelyiségre lehet pályázni. Az üzletek részletes bemutatása elérhető ezen az oldalon.
-
Kik pályázhatnak?Pályázatot egyéni vállalkozó és cég adhat be.
-
Meddig lehet pályázni?A pályázat benyújtásának határideje 2022. november 30. 14 óra.
-
Milyen feltételekkel lehet pályázni?A pályázat leadásához a bérlőnek személyesen meg kell néznie az adott ingatlant. A pályázat alapján az üzlet felújítása a bérlő kötelessége és feladata, amely a bérleti szerződésben is szerepelni fog. A pályázatban megjelölt tevékenységet az üzlethasznosítási koncepcióban megjelölt határidőig meg kell kezdeni. A pontos feltételeket megtalálni a pályázati kiírásban, amely elérhető az alábbi dokumentumban:
-
Mi a pályázás menete?A honlapon bemutatott üzlethelyiségek megtekintésére az uzletek@rev8.hu email címen és a +36 20 771 7382 telefonszámon lehet időpontot egyeztetni. Az üzletek megtekintését követően be kell fizetni az üzlethez tartozó ajánlati biztosíték összegét 2022. november 30. 24 óráig, továbbá nyomtatott formában beadni a kitöltött pályázati dokumentációt a határidőig, 2022. november 30. 14 óráig a Rév8 irodájában: 1082 Budapest, Baross utca 63-67. 303. szoba.
-
Mekkora a helyiségek bérleti díja?A pályázati dokumentációban feltüntetésre került minden helyiségre vonatkozóan egy minimálisan elvárt bérleti díj. Amennyiben az ajánlattevő ennél az összegnél alacsonyabb bérleti díjat ajánl, a pályázata érvénytelennek minősül.
-
Mi az ajánlati biztosíték?Az ajánlati biztosíték összege szerepel minden üzlethelyiség adatlapján. Az ajánlati biztosítékot átutalással lehet befizetni a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11784009-22229762 számú számlájára. A befizetés határideje 2022. november 30. 24 óra. Az ajánlati biztosíték befizetésénél a közlemény rovatba a következőt kell beírni: “ajánlati biztosíték”. Az ajánlati biztosíték összege nyertes pályázat esetén megfelel az óvadék összegének, nem nyertes pályázat esetén pedig egy összegben visszajár.
-
Mennyi időre bérelhető ki az üzlethelyiség?A pályázó döntése, hogy határozott, vagy határozatlan idejű szerződést szeretne kötni, határozott idő esetén azonban a minimális bérleti időtartam 3 év.
-
Milyen szempontok szerint bírálják el a pályázatokat?A pályázat elbírásának két fő szempontja van, és összesen 100 pont érhető el. Ebből legfeljebb 64 pontot az ajánlott havi nettó bérleti díj összege jelent, a további legfeljebb 36 pontot pedig az üzlethasznosítási koncepció, amelyben azt kérjük bemutatni, hogy milyen tervei vannak a jelentkezőnek az üzlethelyiséggel. Az üzlethasznosítási koncepció a pályázati dokumentáció 4. számú mellékletében található.
-
Hogyan kapom meg a pályázati dokumentációt?A Mit kell leadni a pályázathoz? pont alatt az ‘Egyéni vállalkozó vagyok’ vagy a ‘Cégként pályáznék’ gombra kattintva érhetők el a szükséges nyomtatandó dokumentumok letölthető formában, illetve a teljes pályázati dokumentáció.
-
Hány helyiségre pályázhatok egyszerre?Több helyiségre is lehet pályázni. Egy üzletre vonatkozó pályázati anyagot egy borítékba kell rakni, tehát például 2 üzletre való pályázás esetén 2 külön borítékba kell elkészíteni a pályázati anyagot.
-
Kötelező-e beadnom üzlethasznosítási koncepciót?Igen, kötelező. Az üzlethasznosítási koncepció hiánypótolható, de ha nem kerül sem a pályázat benyújtásakor, se hiánypótláskor leadásra, akkor a pályázat érvénytelennek minősül.
-
Hogyan adhatom be a pályázatomat?A pályázatokat egy példányban, papíralapon kell beadni, a pályázati adatlap és a hozzá tartozó mellékletek kitöltésével. A kitöltött és aláírt dokumentumokat egy borítékban kell leadni a Rév8 irodájában (1082 Budapest, Baross utca 63-67. 303. szoba), 2022. november 30. 14 óráig. A borítékra rá kell vezetni a pályázatban megjelölt üzlethelyiség nevét, az alábbi formátum szerint: „Budapest VIII. kerület, … szám alatti, … helyrajzi számú nem lakás céljára szolgáló helyiség bérbevétele”
-
Milyen formai követelményekre kell figyelni a pályázat beadása során?A pályázati dokumentáció formáját adottnak kell tekinteni, nem szabad átszerkeszteni. Cégek esetében az ajánlatot és a mellékleteket cégszerű aláírással kell aláírni.
-
Milyen esetben érvénytelen a pályázat?A pályázat érvénytelen, amennyiben a pályázó az ajánlati összesítő az adott üzlethez tartozó minimális havi nettó bérleti díjnál kisebb összeget ajánl, az ajánlati biztosíték összegét nem érkezik be a megadott bankszámlaszámra, 2022. november 30. 24 óráig, az ajánlati összesítőn (3. számú melléklet) nem írja le az ajánlott havi nettó bérleti díjat. A pályázat abban az esetben is érvénytelen, ha a pályázó a számára írásban megküldött, hiánypótláshoz szükséges dokumentumokat nem csatolja a megadott időpontig.
-
Mit lehet hiánypótolni a pályázat beadási határidejét követően, mi a hiánypótlás módja?Az ajánlat összesítőn (3.sz. melléklet) kívül minden más dokumentációt lehet hiánypótolni. A hiánypótláshoz szükséges dokumentumokról és a hiánypótlás határidejéről e-mailben tájékoztatjuk a pályázókat. Hiánypótlást benyújtani kizárólag személyesen, papír alapon lehetséges lezárt borítékban a pályázó nevének és a megpályázott helyiség címének és helyrajzi számának feltüntetésével.
-
Módosíthatom-e a leadott ajánlatomat?Az ajánlattevő a határidő lejártáig (2022. november 30. 14 óra) bármikor és többször is módosíthatja, vagy visszavonhatja pályázati ajánlatát, az ajánlattételi határidő lejártát követően azonban a benyújtott ajánlatok nem módosíthatók. A pályázatok módosításakor a teljes pályázati dokumentációt minden melléklettel együtt újra be kell adni.
-
Mikor kerül sor a szerződés megkötésére?A pályázat eredményhirdetésére 2023. január 31-én sor kerül, ezt követően fogjuk a nyertes és a nem nyertes ajánlattevőket kiírtesíteni. Szerződéskötésre a nyertes ajánlattevővel előre egyeztetett időpont történik, előreláthatólag 2023 februárjában. A szerződés tervezetek a pályázati dokumentáció 11. számú mellékletében találhatók meg.
-
Ha esetleg nem találtam választ a kérdésemre, kit kereshetek?Keressen minket az uzletek@rev8.hu email címen, vagy a +36 20 771 7382 telefonszámon.