top of page

Üzlethelyiség pályázat a Csarnok negyedben 

uzlethelyiseg_fografika-02.png

Egy város nemcsak utcákból és terekből épül fel, az még fontosabb, hogy milyen a hangulata. Szerintünk egy utcához szorosan hozzá tartozik, hogy milyen boltok vannak ott, találkozunk-e ismerősökkel az utcán, vagy hogy egyáltalán szívesen járunk-e arra. Sokszor az is előfordul, hogy egy-egy üzlet miatt teszünk kitérőt, vagy pont egy kávézó vagy bolt miatt járunk egy adott utcában. A Csarnok negyedben sok-sok olyan üzlethelyiség van, ami gazdát keres. A pályázat keretében most  14 önkormányzati üzlethelyiséget  hirdetünk meg a megújuló Déri Miksa utca környékén. Nem árulunk zsákbamacskát:  az üzletek felújítást és sok törődést igényelnek. Igyekeztünk azt is leírni, melyik helyiségben mire érdemes figyelni a felújításánál. Sőt egy pályázati kisokossal is készültünk az oldalon, hogy ezzel is megkönnyítsük a folyamatot. A helyiségeket pedig a lenti gombra kattintva lehet megnézni.

Ismerje meg az üzlethelyiségeket!

Szempontok

A pályázatok elbírálása során több szempontot is figyelembe veszünk. A havi bérleti díjra ajánlott összegen felül arra is kíváncsiak vagyunk, hogy mi a pályázó terve az üzlethelyiséggel, hogyan képzeli el a jövőbeni kialakítását. A pályázatban szereplő üzleteket a bérlőnek kell felújítani, ami sok munkával jár, de így a saját elképzelés szerint újíthatja fel őket. A pályázatokat a Józsefvárosi Önkormányzat Tulajdonosi, Vagyongazdálkodási és Közterület-hasznosítási Bizottsága fogja elbírálni, és a legnagyobb pontszámot elérő pályázat lesz a nyertes. 

ikonok_uj_0831-04.png

Nettó havi bérleti díj

ikonok_uj_0831-05.png

Terv az üzlet hasznosítására

ikonok_uj_0831-06.png

Felújítás

Hogyan tudok pályázni?

hogyan_lehet_palyazni_0831-03.png

A kiadó üzlethelyiségekkel az Üzletek fülön lehet megismerkedni. A kiszemelt üzletekkel kapcsolatban keressen minket az uzletek@rev8.hu email címen és a +36 20 771 7382 telefonszámon, hogy időpontot egyeztessünk a megtekintésre.

A pályázat leadásának feltétele, hogy a pályázó  befizesse az ajánlati biztosíték összegét  és beadja pályázatát  a megadott határidőn belül.  Az ajánlati biztosíték összege szerepel az egyes üzlethelyiségek adatlapján. 

A pályázatot papír alapon kell benyújtani, ehhez minden szükséges anyag elérhető ezen az oldalon. A papíron kitöltött pályázatokat a Rév8 irodájába várjuk (1082 Budapest, Baross utca 63-67. 303. szoba),  2022. november 30. 14 óráig. 

Pályázat benyújtása papíron

Nyilatkozatok beszerzése a pályázati anyaghoz

Ajánlati biztosíték összegének átutalása

Üzletek megtekintése személyesen

Kapcsolatfelvétel az uzletek@rev8.hu és a +36 20 771 7382 telefonszámon

Üzlethelyiségek megtekintése az Üzletek fülre kattintva

palyazat_menete-05.png

Ezekre a dátumokra kell figyelni

2022. október 3.

Pályázási időszak
kezdete

2022. november 30. 

Ajánlati biztosíték befizetésének határideje

2023. január 31.

Eredményhirdetés

2022. október 3. - november 28. 

Üzletek megtekintése

2022. november 30. 

Pályázatok beküldésének határideje, pályázatok bontása

2023. február

Szerződéskötés

Mit kell leadni a pályázathoz? 

A pályázat leadásának megvannak a maga szabályai, amik megismerésében és a pályázat összeállításában is segítünk.  A pályázat leadásához szükséges dokumentációt a  lenti gombra kattintva lehet letölteni. Készítettünk egy összefoglalót arról, hogy a pályázat beadásához mit kell kitölteni, és a szükséges csatolmányokat honnan lehet beszerezni.

A pályázat beadása

A pályázati dokumentációt  kinyomtatva, aláírva  kell leadni. A dokumentumokat  a megadott sorrendben  kell lefűzni. A kész pályázati anyagot egy lezárt borítékban várjuk, amire  csak az üzlethelyiség címe és helyrajzi száma  van ráírva. A leadás helye a Rév8 irodája: 1082 Budapest, Baross utca 63-67. 303. szoba. 

A pályázat leadási határideje: 2022. november 30. 14 óra. 

beadas_ikonok-07.png

Pályázati dokumentáció letöltése

beadas_ikonok-08.png

Dokumentumok kitöltése

beadas_ikonok-09.png

Nyomtatás, aláírás

beadas_ikonok-10.png

Leadás személyesen a Rév8 irodájában

newsletter-17.png

Kérdése van? 

A pályázattal kapcsolatban keressen minket az uzletek@rev8.hu email címen, vagy a +36 20 771 7382 telefonszámon!

Gyakori kérdések és válaszok

  • Mire lehet pályázni?
    Összesen 14 üzlethelyiségre lehet pályázni. Az üzletek részletes bemutatása elérhető ezen az oldalon.
  • Kik pályázhatnak?
    Pályázatot egyéni vállalkozó és cég adhat be.
  • Meddig lehet pályázni?
    A pályázat benyújtásának határideje 2022. november 30. 14 óra.
  • Milyen feltételekkel lehet pályázni?
    A pályázat leadásához a bérlőnek személyesen meg kell néznie az adott ingatlant. A pályázat alapján az üzlet felújítása a bérlő kötelessége és feladata, amely a bérleti szerződésben is szerepelni fog. A pályázatban megjelölt tevékenységet az üzlethasznosítási koncepcióban megjelölt határidőig meg kell kezdeni. A pontos feltételeket megtalálni a pályázati kiírásban, amely elérhető az alábbi dokumentumban:
  • Mi a pályázás menete?
    A honlapon bemutatott üzlethelyiségek megtekintésére az uzletek@rev8.hu email címen és a +36 20 771 7382 telefonszámon lehet időpontot egyeztetni. Az üzletek megtekintését követően be kell fizetni az üzlethez tartozó ajánlati biztosíték összegét 2022. november 30. 24 óráig, továbbá nyomtatott formában beadni a kitöltött pályázati dokumentációt a határidőig, 2022. november 30. 14 óráig a Rév8 irodájában: 1082 Budapest, Baross utca 63-67. 303. szoba.
  • Mekkora a helyiségek bérleti díja?
    A pályázati dokumentációban feltüntetésre került minden helyiségre vonatkozóan egy minimálisan elvárt bérleti díj. Amennyiben az ajánlattevő ennél az összegnél alacsonyabb bérleti díjat ajánl, a pályázata érvénytelennek minősül.
  • Mi az ajánlati biztosíték?
    Az ajánlati biztosíték összege szerepel minden üzlethelyiség adatlapján. Az ajánlati biztosítékot átutalással lehet befizetni a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11784009-22229762 számú számlájára. A befizetés határideje 2022. november 30. 24 óra. Az ajánlati biztosíték befizetésénél a közlemény rovatba a következőt kell beírni: “ajánlati biztosíték”. Az ajánlati biztosíték összege nyertes pályázat esetén megfelel az óvadék összegének, nem nyertes pályázat esetén pedig egy összegben visszajár.
  • Mennyi időre bérelhető ki az üzlethelyiség?
    A pályázó döntése, hogy határozott, vagy határozatlan idejű szerződést szeretne kötni, határozott idő esetén azonban a minimális bérleti időtartam 3 év.
  • Milyen szempontok szerint bírálják el a pályázatokat?
    A pályázat elbírásának két fő szempontja van, és összesen 100 pont érhető el. Ebből legfeljebb 64 pontot az ajánlott havi nettó bérleti díj összege jelent, a további legfeljebb 36 pontot pedig az üzlethasznosítási koncepció, amelyben azt kérjük bemutatni, hogy milyen tervei vannak a jelentkezőnek az üzlethelyiséggel. Az üzlethasznosítási koncepció a pályázati dokumentáció 4. számú mellékletében található.
  • Hogyan kapom meg a pályázati dokumentációt?
    A Mit kell leadni a pályázathoz? pont alatt az ‘Egyéni vállalkozó vagyok’ vagy a ‘Cégként pályáznék’ gombra kattintva érhetők el a szükséges nyomtatandó dokumentumok letölthető formában, illetve a teljes pályázati dokumentáció.
  • Hány helyiségre pályázhatok egyszerre?
    Több helyiségre is lehet pályázni. Egy üzletre vonatkozó pályázati anyagot egy borítékba kell rakni, tehát például 2 üzletre való pályázás esetén 2 külön borítékba kell elkészíteni a pályázati anyagot.
  • Kötelező-e beadnom üzlethasznosítási koncepciót?
    Igen, kötelező. Az üzlethasznosítási koncepció hiánypótolható, de ha nem kerül sem a pályázat benyújtásakor, se hiánypótláskor leadásra, akkor a pályázat érvénytelennek minősül.
  • Hogyan adhatom be a pályázatomat?
    A pályázatokat egy példányban, papíralapon kell beadni, a pályázati adatlap és a hozzá tartozó mellékletek kitöltésével. A kitöltött és aláírt dokumentumokat egy borítékban kell leadni a Rév8 irodájában (1082 Budapest, Baross utca 63-67. 303. szoba), 2022. november 30. 14 óráig. A borítékra rá kell vezetni a pályázatban megjelölt üzlethelyiség nevét, az alábbi formátum szerint: „Budapest VIII. kerület, … szám alatti, … helyrajzi számú nem lakás céljára szolgáló helyiség bérbevétele”
  • Milyen formai követelményekre kell figyelni a pályázat beadása során?
    A pályázati dokumentáció formáját adottnak kell tekinteni, nem szabad átszerkeszteni. Cégek esetében az ajánlatot és a mellékleteket cégszerű aláírással kell aláírni.
  • Milyen esetben érvénytelen a pályázat?
    A pályázat érvénytelen, amennyiben a pályázó az ajánlati összesítő az adott üzlethez tartozó minimális havi nettó bérleti díjnál kisebb összeget ajánl, az ajánlati biztosíték összegét nem érkezik be a megadott bankszámlaszámra, 2022. november 30. 24 óráig, az ajánlati összesítőn (3. számú melléklet) nem írja le az ajánlott havi nettó bérleti díjat. A pályázat abban az esetben is érvénytelen, ha a pályázó a számára írásban megküldött, hiánypótláshoz szükséges dokumentumokat nem csatolja a megadott időpontig.
  • Mit lehet hiánypótolni a pályázat beadási határidejét követően, mi a hiánypótlás módja?
    Az ajánlat összesítőn (3.sz. melléklet) kívül minden más dokumentációt lehet hiánypótolni. A hiánypótláshoz szükséges dokumentumokról és a hiánypótlás határidejéről e-mailben tájékoztatjuk a pályázókat. Hiánypótlást benyújtani kizárólag személyesen, papír alapon lehetséges lezárt borítékban a pályázó nevének és a megpályázott helyiség címének és helyrajzi számának feltüntetésével.
  • Módosíthatom-e a leadott ajánlatomat?
    Az ajánlattevő a határidő lejártáig (2022. november 30. 14 óra) bármikor és többször is módosíthatja, vagy visszavonhatja pályázati ajánlatát, az ajánlattételi határidő lejártát követően azonban a benyújtott ajánlatok nem módosíthatók. A pályázatok módosításakor a teljes pályázati dokumentációt minden melléklettel együtt újra be kell adni.
  • Mikor kerül sor a szerződés megkötésére?
    A pályázat eredményhirdetésére 2023. január 31-én sor kerül, ezt követően fogjuk a nyertes és a nem nyertes ajánlattevőket kiírtesíteni. Szerződéskötésre a nyertes ajánlattevővel előre egyeztetett időpont történik, előreláthatólag 2023 februárjában. A szerződés tervezetek a pályázati dokumentáció 11. számú mellékletében találhatók meg.
  • Ha esetleg nem találtam választ a kérdésemre, kit kereshetek?
    Keressen minket az uzletek@rev8.hu email címen, vagy a +36 20 771 7382 telefonszámon.

Csarnok negyed hírlevél

Iratkozzon fel és mi beszámolunk minden fontos eseményről ami a Csarnok negyedben történik, illetve az ötletpályázatról is küldünk majd híreket.

bottom of page